2008年5月1日木曜日

だから止められないの - SO, I AM ADDICTED TO YOU

Yesterday, I went to the bed early after we watched "Wallance & Gromit", that you rented for me as I especially love watching "clay movies". (昨日、私がクレイ映画が好きだからとあなたがレンタルしてきた「Wallance & Gromit」を二人で見てから、いつもより早くベットに入った。)

This morning, I woke up in the bed and found you next to me. I hugged your slender back with my arms around your waist, feeling of secure, affection, and comfort to start the day. (朝ベットで目を覚ますとあなたは私の隣にいる。あなたの細くて長い背中、両腕を腰に回しながら私は安らぎと愛情と心地良さを感じながら今日一日を始める。)

You turned around your face toward me and kissed my lips so many times as we always do in the morning in the bed. Do you know that I feel like being your faithful puppy when you pet me in the morning?(あなたはくるりと振り返っていつものようにたくさんのキスをしてくれる。あなたがこうしてメチャクチャに可愛いがってくれるたびに、私はあなたに愛撫されるのを待つ誠実な仔犬になってしまいそうなのを知っていますか?)

"I saw your blog last night. You posted a lot! What was about the "Thumbs Up" and "Thumbs Down" stories?" you asked me while closing your eyes in the bed.(「昨日の夜ブログを見たよ。いっぱい更新したね。『Thumbs Up』と『Thumbs Down』あれはどんな話だったの」あなたはベットの中で瞳を閉じたまま私に訊ねた。)

"You refused to kiss me last time, saying that I might transfer my virus. You know, I seldom ask you for physical affection, and you denied my offer. You missed the chance, honey. Your rejection to my "special" offer disappointed me and I described your behavior as the picture of "Thumbs Down" from a woman's stand point of view," I explained the stories on my blog to you.(「ほら、この前『私のウイルスが移るから』って私とキスするの拒んだでしょう? 私から甘えることなんて希なのに、あなたそれを拒んだのよ。チャンスを逃したわね。折角「滅多にない機会」を与えてあげたのに、それを拒否するなんて。女の立場からいわせてもらうけどあなたのとった行動は『Thumbs Down』っていってるの」あなたにブログの説明をする私。)

You smiled at me and hugged me and kissed me everywhere on my face.(あなたは笑顔で私を抱き締めて私の顔の至るところにチュチュチュチュとキスをした。)

You took a shower for the day and came out from the bathroom, wrapping the blue towel around your waist. Whom am I seeing? Is that you, that I was just kissing in the bed 15 minutes ago? (朝のシャワーを浴びて、ブルーのタオルを腰に巻いてあなたはバスルームから出てきた。目の前にいるこの男は誰だ? 15分前にベットで私とキスを交していた男なのか?)

You and I, Pepe on my shoulder, had a short but "nothing special" conversation before you left the house for the day. (仕事に出掛ける前に、ペー君を肩に乗せた私とあなたは短くてたわいない話をする。)

You make a quality time for us, as we call "togetherness." (あなたは私達のために大切な時間を作ってれる、『togetherness - 二人一緒の時間』だ。)

"I must go now, " you start getting ready for work, and I see your quick movements. (「そろそろ行かないと」あなたはいそいそと出掛ける準備に取り掛かり、それを私は見ている。)

You softly kissed my lips at least 4 times this morning saying "I know you needed my soft kisses on your lips last time. I am giving you right now" closing your eyes with long eye lashes. (今朝のあなたは丁寧に優しく私の唇に4回キスをした。「僕のソフトキス、『この前の朝』して欲しかったんだね。 かわりに今朝してあげるからね」長いまつ毛が生えた目を閉じたままあなたがいう。)

You left the apartment, looking up the upstairs 2 times to where Pepe and I were standing, staring down at our handsome prince. (アパートの2階の階段で私とペー君はあなたが去っていくのを眺めている。あなたは2度私達を見上げてアパートから消えていった。)

I cannot stop caring about you when you followed my request on the blog and demonstrated the corrective action immediately, like kissing me at least 4 times. (ブログで「求愛した女を踏みにじるなんて、女心も知らないで!」と警告されたことを知ったあなた。それを知った矢先、こんなにも早く素直に反省して改めてキッスをするあなた。そんなあなたを好きにならずにはいられない!)

Are you kidding me? How dare I can leave this man and walk away for another man? (あなたを捨てて、他の男の元に走るなんてありっこないない!そんな馬鹿な話あるわけないない!)

パッタイ、 あなたと同じで止められないの。野菜パッタイ
目玉焼き
もやし
キュウリ
トマト
味噌汁

あなたに愛されること。 やっと素直に受け止められるようになれました。